პოლონეთის 3 ქალაქში საქართველოს ტურისტული პოტენციალის შესახებ მარკეტინგული კამპანია მიმდინარეობს

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია პოლონეთისმსხვილ ქალაქებში: ვარშავა, კატოვიცე, პოზნანი მარკეტინგულ კამპანიას ატარებს.

კამპანიის ფარგლებში, პოლონეთის ქალაქებში პრეზენტაციები და ე.წ. როუდშოუები მიმდინარეობს. ღონისძიებების პარალელურად ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია B2B ფორმატის ფარგლებში, თანამშრომლობის მიზნით, შეხვედრებს მართავს პოლონური ტურისტული კომპანიების წარმომადგენლებთან.

კამპანიის მიზანია პოლონეთში საქართველოს ცნობადობის ამაღლება და პოლონეთიდან საქართველოში ტურისტული ნაკადების გაზრდა.

ტურიზმისეროვნულიადმინისტრაციაევროკავშირსადადიდბრიტანეთშიმასშტაბურმარკეტინგულკამპანიასატარებს,რომელიცმსხვილავიაკომპანიებთან, მედიაპლატფორმებთანდატურისტულ კომპანიებთანთანამშრომლობასგულისხმობს.

ახალიკამპანიაციფრულპლატფორმებზესაქართველოსცნობადობისამაღლებასადაქვეყნისპოპულარიზაციასითვალისწინებს. კამპანიასოციალურქსელებს, ტელევიზიებს, გამოცემებს, გარე რეკლამასა და ე.წ. როუდშოუებს მოიცავს.

Back to top button